Військовий облік на підприємстві — які вимоги мають виконувати роботодавці
Ведення персонально-первинного та персонального військового обліку працівників є обов’язком усіх підприємств, установ та організацій в Україні незалежно від форми власності чи кількості працівників, пояснює Закарпатський ТЦК та СП.
На підприємствах військовому обліку підлягають призовники віком від 18 до 25 років, які не перебувають у запасі, військовозобов’язані та резервісти.
Серед основних обов’язків роботодавців — перевірка військово-облікових документів під час прийняття людини на роботу. Йдеться про паперовий документ або електронний документ із QR-кодом із застосунку «Резерв+». Приймати на роботу осіб, які не перебувають на військовому обліку, заборонено.
Також роботодавець має протягом семи днів від дня видачі наказу про прийняття на роботу, звільнення або зміну посади подати відповідні відомості до ТЦК та СП за місцем обліку працівника.
У разі отримання розпорядження від ТЦК та СП про виклик працівника керівник підприємства повинен видати наказ про його оповіщення, ознайомити працівника з наказом під особистий підпис та забезпечити його своєчасне прибуття до ТЦК та СП.
Крім того, підприємства мають щонайменше раз на рік звіряти списки персонального військового обліку з обліковими документами відповідних ТЦК та СП.
Правила військового обліку також мають бути розміщені на видному та доступному місці у приміщенні підприємства для ознайомлення працівників.
За невиконання вимог щодо ведення військового обліку або неповідомлення ТЦК та СП передбачена адміністративна відповідальність за статтею 210-1 КУпАП. Вона передбачає штраф для посадових осіб підприємства.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER та WhatsApp, сторінку у Facebook, в Instagramта в Х, щоб бути в курсі найважливіших подій.
